Medior Community Manager bij Rijksdienst voor Ondernemend Nederland – Ministerie van EZK

geplaatst in: Geen categorie, Vacatures | 0

Functieomschrijving

Functie: Medior Community Manager
Opdrachtgever: Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Standplaats: Den Haag
Startdatum: z.s.m.
Einddatum: tot 5 maanden na start
Uren: 32 uur per week

Organisatieomschrijving

    De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO.nl) stimuleert ondernemers bij duurzaam, agrarisch, innovatief en internationaal ondernemen. Met subsidies, het vinden van zakenpartners, kennis en het voldoen aan wet- en regelgeving.
    Het doel is om kansen van ondernemers te vergroten en hun positie te versterken. RVO.nl werkt in opdracht van ministeries en de Europese Unie. De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland is onderdeel van het ministerie van Economische Zaken. De organisatie bestaat sinds 2014 en is ontstaan uit een fusie van Agentschap NL en Dienst Regelingen.
    De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland stelt dienstverlening aan de ondernemer centraal. Door slimme organisatie en digitale communicatie zorgt de rijksdienst voor een soepele en optimale dienstverlening. RVO.nl werkt in binnen- en buitenland samen met overheden, kennisinstellingen, internationale organisaties en tal van andere partnerorganisaties. Ook zijn er taken van de Productschappen, VIR en DLG ondergebracht.

Omschrijving werkzaamheden

    Een gedeelde ambitie is dat alle wijken in Nederland in 2050 aardgasvrij zijn, met als resultaat een (bijna) CO2-vrije gebouwde omgeving. PAW-online is een van de middelen om deze ambitie te bereiken. PAW-online draagt bij aan de versterking en verbinding van de community van overheden en organisaties die hieraan werken. De uitdaging is het bouwen van een sterke online community.

Taken van de Community manager

  • Advies: interne adviseursrol
  • Creatie: (coördineren van) content
  • Projectmanagement
  • Monitoring, evaluatie en rapportage
  • Gezicht van community
  • Borgen van de kennis binnen de organisatie

Jouw rol

    Een proactieve, creatieve en resultaatgerichte Community manager

Functie-eisen

    • Meerdere jaren ervaring met communicatie-, community- en contentmanagement
    • Ruimte ervaring met het succesvol opbouwen van online community’s
    • Instaat om complexe materie omzetten naar toegankelijke communicatiemiddelen en boodschappen
    • Heeft kennis over en passie voor duurzaamheid
    • Ruime ervaring met CMS Mett.

Competenties

    • Klantgerichtheid
    • Omgevingsbewustzijn
    • Politieke/bestuurlijke en beleidsgevoeligheid
    • Overtuigingskracht
    • Adviesvaardigheden
    • Flexibiliteit
    • Creativiteit
    • Resultaatgerichtheid
    • Samenwerken
    • Integriteit

Standplaats

Den Haag

Over de sollicitatieprocedure

Enthousiast geworden en wil jij graag in aanmerking komen voor deze mooie opdracht? Voldoe je aan de eisen en wensen?
Bel ons dan op 070-2390232 of stuur je cv met motivatie voor deze vacature naar vacatures@communicatiemensen.nu

Reageren kan tot 21 januari 9:00 uur